HELLO

Hejsan hejsan!

Idag på morgonen åkte jag på innebandymatch. Vi bytte om och sedan gick vi up och uppvärmde. Sedan började matchen, ibörjan gjorde dom andra mål:( Men vi kämpade på och jag sköt mycket och så, det borde ha gått in ett mål! Men i slutet sprang jag med bollen bakom mål och passade in till Filippa så hon gjorde mål!!! 1-1, det blev inget mer mål så matchen slutade så. Jag var lagkapten så jag skulle säga: vi tackar och domarn... Vi brukar säga det med en sång men jag sa: vi tackar domarn och motståndarna med 5 armhävningar. HAHA!

När jag kom hem bytte jag om till fotbollskläder, vi ska spela kvartsfinal, semifinal och final. Eller om vi förlorade kvartsfinalen så skulle vi inte få vara kvar:( Vi förlorade första matchen så vi åkte ut! Men det var en kille i deras lag, det var värkligen det, man fick inte ha killari sitt lag på cupen. Han hade mössa och då stack det inte ut något hår och han pratade som en kille, ja han var ju en kille.


Nu sitter jag här och ska ducha lite senare, men jag skriver kanske ett inlägg ikväll, jag tror att jag gör det.

HEJDÅ!




puss!


Kommentarer
Postat av: jennifer

oj vad konstigt jag skrev med det där vi tackar domarn och motståndarna.

2009-10-18 @ 14:51:41
Postat av: mormor

BRA KÄMPAT.VILAR DU ALDRIG?/MORMOR

2009-10-18 @ 17:12:46
Postat av: Jessica

Du var jätteduktig på innebandyn! Jäklar vad du dribblade, fintade och sprang. Guldstjärna. Bra det där med armhävningarna, såg lite coolt ut. Kram från hejarklacken

2009-10-18 @ 21:43:50
Postat av: Anonym

Jo jag vilar ibland, men inte alltid!

2009-10-19 @ 07:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0