IDAG IDAG IDAG<3



Hej allihopa!


Idag när jag vaknade var jag jättetrött, jag hade svårt att somna igår så att jag är lite trött. Men jag gjorde mig klar och åt frukost. I skolan så hade vi Livskunskap, men det är ganksa tråkit. Efter rasten skulle jag gå till skolsyster, för att alla i min klass skulle göra det och då var det min tur. Vi pratade, mätte mig, vägde mig och tittade min syn. Hon sa att allt var perfekt så att det var bra!  När jag skulle gå sa jag att jag har ont i mina ögon, hon tittade lite och då såg hon att jag var lite röd vid ögonen. Hon undarde om jag har vart förkyld eller om jag är det, jag var hemma från skolan hela förra veckan för att jag var förkyld så att jag är fortförande lite lite förkyld. Men tillslut sa hon att jag kanske skulle få en vagel i mitt öga och det vill jag inte ha! Efter skolan var jag med  Maja och Sanna. Vi hade jättekul. Dom åker till Paris imorgon och ska vara dör i 5 dagar så jag kommer att sakna dom<3
Nu ska jag titta lite på tv och göra lite saker. 


HHHHHEEEEEJJJJJDDDDDÅÅÅÅÅ
HHHHEEEEJJJJDDDDÅÅÅÅ
HHHEEEJJJDDDÅÅÅ
HHEEJJDDÅÅ
HEJDÅ






Tove i idol som jag hejjar på! HEJJA HEJJA!!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

En vagel iögat är inte roligt att ha.Tove är bra./mormor

2009-10-02 @ 22:05:36
Postat av: Maja

Hej! jag hejar också på Tove

2009-10-09 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0