KANELBULLENS DAG<3

Hejsan alla kanelbullar!

Ja idag är det kanelbullens dag, eller den är nästan slut, men jag ska berätta om min dag i allafall. Jag ska berätta om igår också för den delen. Så nu kommer ett GANSKA LÅNGT inlägg, inte jättelångt kaske men lite.

Igår klockan 3 badade jag med min syster Nathalie, vi badade till 4. Efter det gjorde jag mig klar för min kompis Majas fest. Det var filmparty kan man säga. När jag var klar kom mormor och morfar för att vi skulle vara hos dom. Då åkte vi och handlade godis som present till Maja. När jag kom hem igen skrev jag ett kort och sen skulle vi åka till Maja. När jag kom dit var det bara en som hade kommit och sedan kom alla. Till mat åt vi takos, det var jättebra för att det är min favoritmat. Vi skrattade jättemycket och hade jättekul när vi åt mat. Efter det lysnade vi på musik och dansade lite. Sedan var det dags att titta på film, vi tittade på en film som typ hette en häxa i familjen. Den var bra men vissa tyckte den var läskig men det tyckte inte jag. Efter filmen dansade vi och sen var det slut. Då kom mormor, morfar, Emil och Nathalie och hämtade mig. Vi åkte till mormor och morfar och åt lite godis och tittade på film. Vid 11 tror jag att det var så gick jag och lade mig, zzzzzz zzz sjönt att sova! Sedan vaknade jag halv 8 och åt frukost och gjorde mig klar till min innebandymatch halv 11.  Det gick inge bra i den matchen så att jag vill inte berätta så mycket om den. Men jag kan säga att det blev 14-0 till andra laget. BUUUUUUUU! När jag kom tillbaka till mormor och morfar åt jag lunch och sen åt jag nybakade kanelbullar. Det var jättegott!!! Jag lekte också med mina kusiner som bor på andra sidan gatan. Vi spelade fotboll på gräsmattan och ett fotbollsspel. Det var kul. Sedan gjorde jag lite fler saker och sen åkte jag hem och nu sitter jag här och ska snart sova.



Hejdå! Hejdå! Hejdå alla kanelbullar!


Kanelbulle, men inte lika god som den mormor bakade!!


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för det kanelbullen.Det är bara ta nya tag i innebandyn.Ni kommer igen.Kämpa på./mormor

2009-10-05 @ 09:22:08
Postat av: Jessica

Hejsan alla kanelbullar...hmm, är det mig du menar och mormor kanske? Man tackar så mycket ;)

2009-10-05 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0