mmåånnddaagg

HEJSAN!! <3 <3


Idag när jag vaknade tittade jag på klockan och då var klockan halv 8.  Jag ropade på mamma och sa att klockan var halv 8!! Hon sa att hennes klocka aldrig ringde, så jag fick skynda mig och sätta på mig kläder och äta frukost. Jag skulle åka bil till skolan för att annars skulle jag inte hinna till skolan. När jag satt mig i bilen när klockan var kvart i 8, men bilen startade inte!! Mamma sa att jag fick åka sparkcykel till skolan så jag skyndade mig till skolan. Jag kom iallafall i tid till skolan.


I skolan skulle vi ta reda på lite saker om olika organ, jag skulle vara med 2 killar i min klass och vi skulle svara på frågor om magsäcken. Det var ganska kul! Dagen var ganska rolig faktiskt. Efter skolan gick jag hem från skolan och nu spelar jag dator. Idag har jag fotbollsträning, det ska bli kul kul kul!


Hejdå! Från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Bra att du är pigg och glad fast du sov länge./mormor

2009-10-06 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0