NY VECKA!

Hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan!!


Idag när jag vaknade var jag jättetrött, men jag gick upp och gjorde mig klar. När jag var klar kom jag på att Sanna skulle till någon docktor på morgonen så jag skule gå själv. Men efter en liten stund SMS:a Maja mig och frågade om vi kunde gå, jag sa: SJÄLVKLART!!

När jag kom till skolan skulle vi ha läxförhör i engelskan. Jag var jättenervös för att jag hade glömt att träna på dom så jag tränade 10 minuter på morgonen. Men när det var klart visade det sig att jag var en av dom som hade alla rätt, JIPPI!

Idag var vi och badade, vi simtränade och så. Det började med att vi hade uppvärmning 200 meter. Sedan tränade vi stora bentag och så 100 meter. Vi ville leka fri lek men vi skulle simma 100 meter till så att det blev ingen fri lek!!:( Sedan åkte vi till skolan, vi slutade då, sjönt:P Idag ska jag på fotbollsavslutning, det ska bli kul.


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan hejsan på dig.Bra att du och Maja fick sällskap till skolan. Duktigt av dig att ha alla rätt på engelskan.Lycka till på avslutningen.Vilka fina bilder du kan göra./mormor

2009-10-19 @ 15:41:29
Postat av: natta

mormor jag har också en blogg<3



www.nattasonattas.blogg.se

2009-10-19 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0