Onsdag<3




Idag har jag varigt jättetrött:p I skolan har vi haft Biologi,gympa och svenska. Vi ska vara gympalärare för våra fadderbarn i 4:an. När jag är minilärare kan man säga så ska jag ha fotboll, jag ska ha det med en kille i min klass. Det blir nog kul!  Idag ska jag bowla, jag är ganska bra för att min morfar har lärt mig. Min morfar är jättebra på bowling, han ligger 3:a i hela hans lag typ, det är typ 37 stycken i det laget. Ja, jag vet inte så mycket mer. Nu ska jag bara vänta lite för att jag vet inte vad jag väntar på... Men jag ska titta på tv iallafall, det finns inget annat att göra.




Hejdå!



Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Gulliga björnar.Bra att morfar har lärt dig bowling./mormor

2009-10-15 @ 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0