TISDAG den 13:e

Hej Hej Hej<3

Idag vaknade jag 10 i 7. Jag gjorde mig klar och sen tittade jag på tv. Som vanligt gick jag till skolan med Sanna halv 8. I skolan hade vi musik, vi sjöng lite och spelade på en liten mini gitarr. Efter musiken hade vi tyst läsning och sen rast. På rasten lekte jag kull med nästan halva klassen. Det var kul:) När vi kom in hade vi Biologi och läsförståelse. Det var faktiskt jättekul! Efter lunch läste vi för våra fadderbarn, jag läste en bok som hette oliver på hundutställnig, den var ganska bra. Sista lektionen hade vi idrott, vi körde busungarna.

Idag har jag innebandyträning, ses sen.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktig tjej./mormor

2009-10-13 @ 21:57:58
Postat av: mormor

Duktig tjej./mormor

2009-10-13 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0