tisdag:(

Hejsan!

Idag gick jag upp 5 i 7, jag gjorde mig klar och gick till skolan. När vi kom till skolan skulle vi ha musik, jag sitter alltid på samma plats, då sitter jag vrevid Sanna och Carolina. Nu satt en annan tjej där så jag blev lite ledsen, då sa den som tog min plats och en annan tjej: du vill inte sitta där för att du måste sitta brevid Carl. Då sa jag att det var för att jag inte såg någonting. Men men, dom får väl tycka så om dom vill. Ja en dålig snart på dagen!!


Sedan hade vi tyst läsning och efter det var det rast. På rasten körde jag bluff, det var kul. När vi kom in hade vi fått besök av någon schacklärare, han lärde oss och så fick vi spela. Vi ska kanske vara med i en tävling som heter: bästa 4:an i schack. Alla 4:or i Sverige kommer att vara med, nästan. Det skulle vara den 26:e mars i globen. Alla som är med får betala 40 kr men alla får endå 4 bilietter till Åland typ. HAHA det ska kul! 


Efter lunch hade vi gympa, vi skulle köra 4 länders krig. Det går till såhär: man delar upp 4 lag, sedan sätter man bänkar som ett kors. Sedan har som ett lite läger. Efter en stund kommer det in bollar. Jag glömde att säga att det är en som är kung/drottning, kungen/drottningen får gå med boll men dom andra måste passa bollen. Om mitt lag träffar en annan kung/drottning försvinner bänken mellan oss och vi blir ett helt lag. Den kungen/drottningen som inte blir träffad vinner. Dom som inte är kung eller drottning åker över till det laget som träffade en om man blir träffad. Men iallafall, det jag ville säga var att jag blev träffad och då fick jag gå över till det laget som jag igentligen inte ville vara i. Alla teckte mig för att jag inte skulle bli träffad och då sprang jag iväg och då blev jag träffad. Tim sa att jag gjorde det medflit och han sa till Stine(gympalärare) det jag hade gjort. Men jag gjorde inte det medflit, jag sa det till Stine men hon sa: du får inte vara med på gympan om du gör så. Jag Blev väldigt sur:(


Snart ska jag på innebandy, ses då!


Nasse!


Puss puss!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Allt blir inte jämt som man har tänkt sig.Men kämpa på du är en duktig tjej./mormor

2009-10-20 @ 17:36:40
Postat av: Jessica

Skärpninig Stine!

2009-10-21 @ 07:52:35
Postat av: johanna

ja stine kan vara så jag har också henne

2009-10-24 @ 23:31:44
Postat av: Tony Reinvalds

Vad skönt det måste vara att ha höstlov, hoppas du gör nånting riktigt kul.



Kram från Tony

2009-10-25 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0