VET INTE VAD DET HÄR INLÄGGET SKA HETA??

Hello<3


Idag gick jag upp kvart i 7, jag gjorde mig klar och sedan tittade jag på tv.  När klockan var 20 i 8 åkte jag sparkcykel till skolan. Då hade vi musik, vi spelade typ på en mini gitarr. Vi sjöng också en fredslåt, för snart är det FN-dagen. Efter musiken hade vi lite rast och sen gick vi in och hade tyst läsning. Efter det var det lite rast igen, på rasten spelade jag apan i mitten med några andra. Det var väldigt kul faktist! Efter rasten hade vi Biologi, jag jobbar igentligen med Sanna men hon är i paris så jag jobbade själv. När klockan var halv 12 gick vi och åt lunch, det blev köttbullar med potatis och lingonsylt. Det var inte jätteekligt men inte jättegott, det var ganska gott. Efter lunch hade vi vår sista rast. När rasten var slut  skulle vi läsa för våra fadderbarn. Jag läste bambi och Alfons Åberg. Det var kul! Efter en halv timme skulle vi ha gympa, vi körde pansarkull och 4 länders krig. Sedan gick jag hem och nu ska jag på innebandyträning.

Hejdå! Hejdå! <3 <3

Kommentarer
Postat av: mormor

Trevlig läsning om din dag./mormor

2009-10-06 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0