8.00-14.05

Hejsan!


Idag vakande jag vid 7, jag gjorde mig klar och vid halv 8 gick Sanna och jag till skolan. Vi började klockan 8 med musik. Det var kul på musiken, vi spelade olika instrument, jag spelade gurka som jag säger att det heter. Efter musiken hade vi en liten rast, det  ar typ 5 grade ute, så det var iskallt. När rasten var slut skulle vi lämna in No läxan, det var bara 13 stycken av 25 som lämnade in. Jag lämnade iallafall in läxan även fast jag har  vart sjuk i en hel vecka. Vid halv 10 var det rast igen, det var en lite roligare rast. SEdan hade vi No prov. Efter maten skulle vi läsa för våra fadderbarn. Mitt fadderbarn heter Isabell coh är jättesöt. Jag läste först en bok som hette den fantastiska snögubben och sen läste jag är du feg alfons åberg. Jag gillar inte alfons men Isabell ville att jag skulle läsa den så...

Nu ska jag snart på innebandyträning, det ska bli kul men jag är lite trött.
Hejdå!



mm, lite äpplen!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Nu börjar det bli kallt ute.Du verkar haft mycket att göra.Äpplerna så gröna och goda ut./mormor

2009-09-29 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0