FÖRLÅT<3

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, men jag har inte haft tid.  Men nu ska jag iallafall skriva. Idag i skolan var det faktiskt kul. Vi började med tyst läsning. Jag hade ingen bok så Åsa hjälpte mig att hitta en. Jag tycker inte att den är så bra. Efter det hade vi engelska. Det gick också bra. När man var klar fick man gå ut på rast. Efter rasten hade vi matematik. Jag gjorde klar blå linje i matten och sedan började jag på röd linje. Sanna och jag jobbade till sammans. Sedan hade vi planering, det var kul. Efter skolan gick Sanna och jag till en godis affär. Vi väntade på Maja och Nathalie. För vi skulle åka och titta i affärer. Jag köpte bara en ansiktsmask. Sedan köpte Maja,Sanna och Nathalie lite andra saker. Nu har jag på mig min ansiktsmask. När vi kom hem åkte jag på innebandyträning. Hejdå från Jennifer!



Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att du skrev i dag,tiden kan ej räcka till allt.Det där med godis lät gott.Matte blå och rött fattar inte det,tur att ni gör det./mormor

2009-09-10 @ 19:25:43
URL: http://jennifergransten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man ska bara läsa böcker man tycker är bra, byt bok... Puss puss din gamla kamel

2009-09-12 @ 14:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0