FREDAG IGEN<3

Hejsan svejsan!



Nu är det enligen fredag igen, då har man hela helgen framför sig. I skolan hade vi livskunskap, då gjorde vi någon känslo loppa. Ja, det var en loppa som man färglägger och skriver i saker och så vidare. Skolan var inte så rolig idag, för att jag var förkyld och hostade ganska mycket. Men när jag kom hem läste jag 70 sidor ur min bok som jag läser så  nu har jag läst ut den. Japp, efter maten ska vi åka och titta på Cervera för att mamma hade hittat lite saker som hon ville köpa. Jag sitter på mammas dator nu men den funkar lika bra som min bara att den är lite segare. Nu ska jag äta! Hejdå och tack alla som skriver kommentarer på min blogg. Tack tack, mamma, mormor och rosalie.<3 Hejdå igen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Satt du PÅ min data? Det är inte så bra, då går den nog sönder. Nästa gång kan du sitta framför den och prova att använda den. Morsning korsning din gamla bandit.

2009-09-18 @ 21:12:30
Postat av: mormor

Synd att du är förkyld,det är såna tider.Hoppas att du blir bättre snart.Du är duktig att läsa böcker,det är nyttigt.Drick te med honung,det kanske hjälper./mormor Hare gott

2009-09-19 @ 08:31:06
Postat av: jennifer

Japp jag menade att jag satt på en stol och och använda datorn. Hihi <3

2009-09-19 @ 09:47:37
Postat av: maja

vaad fin din blogg har blivit

2009-09-19 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0