IGÅR OCH IDAG

Hej!

Igår åkte jag på fotbollsmatch. Det tog 57 minuter att åka dit. Det var väldigt jobbigt att åka bil så lång tid. När vi var framme hade vi uppvärmning och halv 6 började matchen. Jag kände att jag inte var så bra så jag gjorde inget mål. Matchen slutade med att det stog 3-3. Men jag gjorde bra passar även fast jag inte gjorde mål. Efter matchen åkte vi hem, det tog lika lång tid att åka hem som det tog att åka dit.


Idag på morgonen skulle jag och pappa stå i kasan och sälja kakor och mer saker till Nathalies match. Först åkte vi och handlade kakor, muffins och saft och sedan åkte vi till matchen. När vi var framme såg jag att lag 2 hade match(inte mitt lag, jag spelar i lag 1) det fattades en i deras lag så dom frågade om jag ville spela med dom klockan 11. Jag ville det så vi åkte hem och jag fick skynda mig att byta om för att matchen började om 20 minuter. När jag kom dit frågade dom om jag kunde stå i mål 1 halvlek. jag sa att jag kunde det. I första halvlek stog det 1-0 till oss. Det var jag som gjorde målet. I andra halvlek var det jag som skulle stå i mål. Jag gör nog längst och högst utsparkar i mitt lag så att dom kom framför målet och så gjorde dom mål. Så jag gjorde 1 mål och 2 målpassar. Jag släppte inte in något mål, men jag räddade många mål. Matchen slutade med att vi vann med 3-0. WOHO!


Kram från Jennifer!

Fotboll!



Kommentarer
Postat av: mormor

Jennifer du är i bra form.Spela på du bara./mormor

2009-09-06 @ 14:51:33
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0