KUL ATT BLOGGA!!<3

Hejsan hejsan!


Nu sitter jag här och blev väldigt sugen på att blogga, har tittat på alla andras bloggar som lägger in så bra saker på sina inlägg och jag bara skriver och skriver... Men jag tänkte att jag ska lägga in mer bilder och göra min blogg mer intresant.

Idag i skolan var det väl som vanligt, började med slöjd och slutade med gympa. På gympan körde vi handboll, det var så himmla tråkit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det började med att jag inte fick det lag jag ville vara i, jag ville vara med Sanna, carro och Maja och jag blev inte med någon av dom. Vi körde killar försig och tjejer försig. Men det är dåligt tycker jag!! I första halvlek gjorde det andra laget 3 mål, dom hade  1 kille i deras lag för att vi var en mera. Det var bara han  som gjorde målen typ. Så vårt lag tyckte det var dåligt att som fick en kille. Vi frågade Stine(gympalärare) om vi kunde ha en abytare så att det bara var tjejer men det gick inte! När vi skulle börja andra halvlek sa vi att vi tyckte att det var fuskit att som hade en kille i deras lag och då sa Stine att en av våran bästa spelare skulle gå över till andra laget och vi skulle få ha en kille i vårt lag. Ja vi gjorde 1 mål då men det var nte så v ville att det skulle bli!!!
JA, det var inte så kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Efter gympan gick vi hem och då åt jag mellis, nu ska jag sitta framför datorn och ha det tråkit.Ska på fotbollstträning vid 6, skriver kanske mer då. Hejdå!



Alla mina fruktbilder jag har lagt in!<3


Bye bye<3

Kommentarer
Postat av: mormor

ALLT BLIR INTE ALLTID SOM MAN HAR TÄNKT SIG.KÄMPA PÅ.FRUKTEN SÅG GOD UT/MORMOR

2009-09-30 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0