LÖRDAG OCH SJUK :(

Hej♥


Nu sitter jag här hemma själv och gör inte så mycket. Jag fick frukost på sängen av Nathalie och mamma<3 Tack tack<3 Sedan tittade jag på teve, men sen kände jag mig lite bätre så att jag åkte och tittade på lag 2 när dom spelade match.  Dom förlorade med 3-0 tror jag. När jag kom hem städade jag mitt rum för att mormor och morfar kommer senare på kvällen och ska vara hos oss. Mamma ska på personalfest och då kommer hon hem sent så att då ska dom vara med oss så att vi får lite selskap.


Jag msåte gå nu!


Ses<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig nu smulan! Dax att bli fisk eller jag menar såklart frisk. Kram kram kram

2009-09-20 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0