MÅNDAG IGEN<3

Hejsan svejsan lingonskog!




Nu är det måndag igen, det betyder att det är första dagen i veckan och att det är skola. Jag vaknade halv 7 när jag hörde att min syrra Nathalie hostade jättemycket. Jag gick upp och gav henne mina 2 kuddar. När man är förkyld ska man ligga högt uppe och hon hade typ ingen kudde så jag lade mina kuddar under hennes huvud och så gick jag till min säng igen. Ja, det var bara att jag inte hade någon kudde?? hm... Jag tänkte en liten stund och sedan bestämde jag att jag skulle gå upp och göra mig klar. Jag satt på mig svarta taigts, svart och guldig tunika, svart och guldig kofta och smycket i guld. Sedan åt jag frukost. Vid halv 8 gick jag till skolan med sanna. Vi hade bild och matte idag. Det gick bra. På slutet av dagen fick vi gå till bibloteket om vi inte hade  någon bok. jag lånade 3 böcker från en serie. Den första boken heter: Elva år på jorden, den andra boken heter: tretton ynka veckor och den tredje heter: tolv dagar i mitt liv. Sedan slutade vi,  vi gick hem och åt mellis hemma hos mig. Efter det gjorde jag lite läxor och sen var det fotboll, det gick bra på fotbollen. Ha det gott igelkott!

Japp, det är Nathalie, hehe!  


haha katt lång, hiih jag döpte bilden till det!






Nathalie när hon går med kakor, med sin konstiga min:o  















Puss och kram från Jennifer och Nathalie!<3

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Snällt

av dig att ge bort dina kuddar.Hoppas att hon mår bättre nu.Nya böcker varje vecka,du läser mycket.Kakorna ser goda ut.Katten ser lång och mager ut.Gullig ändå./Mormor HA RE

2009-09-15 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0