Måndag<3

Hejsan!

Idag är det måndag och det betyder att det är första dagen i skolan på veckan.  Idag har vi haft lite engelska. Vi lyssnade bara på några band och hörde olika uttal. Sedan har vi haft matematik också. Jag gjorde 2 sidor men det är ganska många uppgifter faktiskt. Det var ingen tror jag som gjorde mer en 2 sidor. Vi  fick äta extra tidigt idag för att vi skulle åka och bada. Så klockan 11 gick vi till matsalen och åt mat. Det var ris och någon konstig brun lång sak som såg ut som en bajskorv och den smakade som en köttbulle med starka saker och andra saker som är ekliga. Vilken  lång mening det blev, hihi. Vid halv 12 gick bussen och vi åkte i väg. När vi var framme vid vårbybadet bytte vi om till badkläder. Vi skulle börja att simma 200 meter  som är 8 längder. Det gick faktiskt jättebra! Sedan var det dags för att simma 50 meter ryggsimm. Det gick också jättebra. Det var kul på badet, eller inte jätte men lite. Efter det åkte vi buss tillbaka. Sanna och jag hoppade av på mammas jobb. Där fikade vi. Det var jättegott. Sedan gick vi hem, det var ganska långt men kul. När jag kom hem skulle jag, Nathalie och Emil åka och klippa oss. Vi åkte buss dit och sen klippte vi oss. Jag blev jättefin, men jag ska lägga in en oufit imorgon för att nu har jag en liten toffs som är lite rolig ich jag sitter i piamas.


Ha det gott igelkott!

en rutten banan, jag råkade lägga en rutten banan i min papperskorg så nu när jag slängde en sak kom det flukor och så stiker det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!måste fixa det nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!








Kommentarer
Postat av: mormor

Du har hunnit med mycket idag.Så där mycket hinner jag på en vecka.(kanske).Den där bananen såg inte god ut.Du är jätte jätte jätte duktig,på allt.Matte ,engelska och simma.Maten i skolan lät inge god. Tror att det heter järpar./mormor

2009-09-07 @ 21:27:55
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0