♥MIN DAG♥

!Hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan!



Idag har vi  haft No och då pratade vi om karttecken. Det gick bra så att nästa  tisdag ska vi ha som ett liten miniprov om karttecken.  Jag tror att det kommer att gå bara för mig på miniminiprovet. Sedan har vi haft gympa, då orienterade vi i skogen. Det var också kul. det var kul idag i skolan. När vi kom hem åt vi mellis hos Sanna. Sedan lekte vi tillsammans och nu sitter jag och tittar på tv. Hejdå på er<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Hejsan hejsan på dig. Tur att du inte gick vilse i skogen./mormor

2009-09-01 @ 20:10:21
URL: http://jennifergransten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tror oxå att det kommer att gå bra för dig på miniminiminiminiminiminiminiprovet. Du är rätt smart;)

2009-09-02 @ 08:52:18
Postat av: natta<3<3<3

hej jentis

2009-09-02 @ 15:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0