MORGON<3

Hejsan!


Igår fixade jag en blogg till min kompis Ida, maja fixade designen och jag fixade med lösenord och så. Jag är fortförande förkyld så att jag kan inte gå på min innebandymatch. Men jag ska titta på min storebror när han spelar en viktig match mot tyresö tror jag. När jag kommer hem ska jag skriva ett inlägg och jag ska skriva mera saker och så ska jag lägga in bilder. Jag ska få en jättebra blogg och skriva många inlägg varje dag.  Jag ska ta kort på Emils match så att det kommer att bli lite bilder lite senare.



FLABBISAR

Nisse spelar fiol för sin lillebror, som föreslår
att han ska spela på radio.
-Vad kul, tyckte du att det lät
så bra?
-Nej men radion kan jag ju stänga av!



- Gå och ställ dig sist i kön!
-Det går inte, det står redan någon där! 



Måste åka nu, Hejdå!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0