ONSDAG

Hejsan !!


Jag skrev inget igår, men jag hade inte tid. Jag kommer hem, äter meillis, gör läxor och sen ska jag på träning. Men jag kan faktiskt skriva när jag äter mellis. Okej, från och med nu ska jag skriva varje dag!<3 Idag har vi haft skolfoto, det gick ganska bra. Vi har inte gjort så mycket idag, vi hade No och gympa. På gympan spelade vi Amerikansk fotboll. Alla var inte med men jag och Sanna var med på det. Vi blev tacklade mycket. Det var lite kul. Hejdå från jennifer!



fotbollen!!!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ta det lungt.Stressa inte.Skriv bara när du hinner.Det är viktigt att äta i lung och ro.Lycka till på träningen. HARE /Mormor

2009-09-16 @ 15:43:22
Postat av: mormor och morfar

Länge sen jag såg er.Även katten.Tittade på bilderna vad stor du har blivit.Varit hemma hos Verner tittat på hans rosor jätte jätte fina./ rosalie

2009-09-17 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0