Sjukdagen

Hejsan!



Japp idag har jag bara varit hemma och haft lite kul och lite tråkit. Först spelade jag lite dator och när jag blev trött på det. Då gick jag ner och frågade mamma vad jag skulle göra. Hon sa att jag kunde titta på en film, jag valde att jag skulle se på grease, om det stavas så. Jag tittade på halva filmen och sen sa mamma att jag skulle komma och äta lunch. Jag skulle äta en macka med stekt ägg,ost,skinka och tomat, mamma och jag kallar det äggmacka. Jag åt alltid det när jag var ledig på fredagar från dagis<3  





Efter maten så tittade jag klart på filmen. Då tittade jag på teve en stund och sen kom Sanna och gav mig alla läxor. I tankeboken skulle vi berätta om en sak i sverige...  Nu tittar jag på teve och jag kommer inte på något att skriva.




Hejdå!!




kattungar, det ser ut som möss för att dom är så små, hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Äggmacka låter gott.Tur att det finns tv när man är sjuk.Sanna är snäll som kommer med läxor till dig.Katterna ,jätte jätte söta. Hare

2009-09-21 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0