TORSDAG<3

Hejsan alla bloggläsare!




Idag klockan 7 ropade mamma att jag skulle gå upp och göra mig klar. Jag gick upp och satt på mig mina kläder. Sedan fixade jag mitt hår och idag hade jag utsläpt. Efter det gick jag och åt frukost, jag åt en macka och drack the. Vid halv 8 gick jag och Sanna som vanligt. Vi började dagen med tyst läsning och sedan var det samling. Efter det hade vi bild, man ska skriva sin favoritartist på ett papper och sen ska man måla dom i grundfärger och lite mer saker. Vid halv 10 var det rast, då körde jag king som vanligt.  sedan hade vi matte och planering tills dagen var slut.
Vi hade också lunch såklart. Efter skolan gick vi hem och då åt jag mellis och sen tittade jag på TV och skrev blogg. Jag har igentligen innebandyträning idag men jag är förkyld och har ont i halsen, så jag kan inte komma på träningen. 








Hejdå och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Din dag verkar fullspikad.Krya på dig.Drick något varmt,med honung.Hare gott /mormor

2009-09-17 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0