INNEBANDY TURNERING

Hej!
Idag väckte mamma mig vid kvart över 7. Då bytte jag om till matchkläder och satt upp en tofs. Klockan 8 åkte till Hässelbyhallen. På vägen dit stod det massor med poliser som vinkade in 3 i taget och när dom var klara kom det 3 nya. Vi hade så otur så vi var 1 av dom där 3. Mamma fick visa körkort och blåsa i en sån här konstig blåsgrej. Men efter bara någon minut fick vi åka vidare som allt var bra! :D Sen när vi kom fram gick vi direkt ut och uppvärmde. Sen tog vi laguppställningen och som vanligt spelar jag vänsterforward. Vi mötte värmdö, jag gjorde 2 mål och resultatet blev 2-2. Efter den matchen fick vi frukt och sen fick vi kolla på en annan match. Sen var det dags för 2:a matchen. Då mötte vi Boo, fast vi kallade dom OK Q8 för det stog det jättestort på tröjorna! Den matchen gjorde jag 3 mål och det var det som blev slutresultatet 3-0 till oss! Efter den matchen behövde alla äta en macka, så vi gjorde det. Sen gick vi runt lite. 3:e matchen blev det 2-0 och var en jättetråkig match. Även fast vi vann och jag gjorde mål! Sista matchen blev det 5-2 till oss och jag gjorde 3 mål!
Så vi kom delad 1:a och jag gjorde 10 mål, sista matchen blev jag matchens lirare och turneringens målskytt, jippi!
Nu ska jag duscha!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra kämpat.Jätte duktigt.Vilken lirare.

2010-04-17 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0