MIGRÄN!:(

HEJ!
Idag gick jag hem från skolan vid 11 igen! Jag fick MIGRÄN som jag hatar att få det. Sanna följde med mig hem och lånade en flis för det var så kallt. Hon bäddade ner mig och sen gick hon tillbaka till skolan. Jag sov i 3 och en halv timme och sen hade jag inte så ont i huvudet längre. Då kollade jag på ghost wisperer. Sen fick jag ont i huvudet igen! Då sov jag i en halvtimme. Sen kom pappa och då skulle vi äta hos gammelmormor. Vi var inte där så lång tid som jag är sjuk. Nu är jag hemma och ska snart kolla på tv.
Är nog hemma imorgon så jag vet att jag är riktigt frisk!
Så där känns det att ha MIGRÄN!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, oj, din stackare. Jobbigt för dig, snart är du piggelin igen. Gulligt av Sanna, bra att ha en sån snäll och omtänksam vän. Kram kram kram kram kram

2010-04-21 @ 19:29:15
Postat av: mormor

Stackare det är inte roligt att ha migrän.Vad Sanna är snäll.Krya på dig.

2010-04-21 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0