MITT PÅSKLOV

Heej!

Nu ska jag berätta om mitt påsklov, fast det är inte slut en, hihi!

FREDAG:

Då var jag på innebandycup. DAgen började med att jag gick upp vid 7 och gjorde mig klar, sen åkte jag till Saga och sen åkte vi till innebandycupen. Det tog ca. 40 minuter. När vi var framme hade vi uppvärmning och sen började första matchen, då vann vi med 9-0 och jag gjorde 2 mål. Efter den matchen var det 2 timmar tills nästa match, så då gick vi till en pizzeria och åt lunch. Det var gott! Sen gick vi tillbaka, jag och Saga gick lite efter för vi tog kort på varann när vi stog på gräset och gjorde roliga saker. Sen tappaed vi bort dom andra när vi sprang in i jättehögt gräs. Fast vi hittade tillbaka till hallen som tur var! Andra matchen blev det 4-3 till oss och jag gjorde 2 mål igen! 3:e matchen var derekt efter, den matcen blev det 5-4 till oss och  ännu en gång gjorde jag 2 mål!
Sista matchen mötte vi ett lag som hade vunnit alla matcher, men det hade vi med. Den matchen var spännande,
jag gjorde 1 mål och det blev 4-2! JIPPI, vi vann hela cupen:D

LÖRDAG:

Då åkte vi till mormor och morfar.

SÖNDAG:

Vi var med våra kusiner som bor mitt i mot.

MÅNDAG:

Jag skulle på fotbollscup men då snöade det så det blev innstält, jag var ändå förkyld.

TISDAG:
Jag följde med morfar för han skulle ta bort styngnen, först väntade vi blan massor med gammlingar.
Sen var det morfars tur och då stog jag bredvid  där fast såg typ inget:( Men sen blev det jättevarmt för jag hade min vinterjacka och där inne var det JÄTTEVARMT så jag....... SVIMMADE! Jag ramlade rätt ner på golvet och slog huvudet men det gjorde inte ont som jag var helt borta. Fast efter kändes det lite. När jag vaknade upp sa dom att jag hade svimmat och sen fick jag ligga på golvet och sen flyttades jag till någon metallsäng eller vad man ska kalla det. Sen kom mormor och Nathalie och så fick dom hålla i mig och vi åkte hem. Sen åt vi pizza och jag mådde bra igen!

ONSDAG:

Jag följde med morfar för han skulle kolla sitt finger och se om det var bra. Hon som kollade sa att det var jättebra och att morfar hade vart jätteduktig och tränat fingret. Det var jättekul att vara där och kolla. HIHI!

TORSDAG:

Idag åker Nathalie hem och jag är kvar:D Nu ska jag gå till mina kusiner, hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0