ONSDAG

Hej!
Idag har jag vart i skolan som vanligt. Började med slöjd och slutade med idrott. Vi hade No idag och då jobbade vi med elektricitet. Vi fick också reda på att vi har NO prov snart! Efter skolan idag åkte jag och pappa och shoppade, för jag ville ha såna här adidas byxor som typ "alla" har nu. Fast jag har dom mest för dom är mysiga. Sen åkte vi hem och åt pizza. Sen skulle jag egentligen på träning men jag behövde plugga till redovisningen på måndag så jag skippade träningen! Men nu är jag nästan klar med alla läxor, har pluggat engelska nu också som det är glosprov imorn. Ses imorgon<3
Sitter och lyssnar på musik nu, don´t Stop belivien!
KRAM
J
E
N
N
I
F
E
R
JENNIFER
J
E
N
N
I
F
E
R
JENNIFER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0