ONSDAG

Hej!!
Den här veckan har utomhusträningen dragit igång. Så måndagar och onsdagar tränar jag fotboll och tisdagar och fredagar tränar jag innebandy. På helgerna är det oftast matcher eller cuper. Så vissa dagar hinner jag inte skriva men jag ska försöka så gått det går. Ska i alla fall skriva 1 om dagen! Kom nyss hem från fotbollsträningen, eller nyss och nyss för en och en halv timme sen. Men nu har jag gjort läxan. Tränade till glosprovet imorgon!

Idag vaknade jag vid 6, Nathalie sa att klockan var 10 över 7 så jag sprang upp och gjorde mig klar. Det tog en stund att fixa håret för det gick inte att fixa idag!! Fast tillslut gick det ganska bra:) Halv 8 gick vi till skolan. Jag,Sanna,Maja och Nathalie skulle gå tillsammans men det blev inte riktigt så för Nathalie och Maja gick före och Sanna och jag kom efter. I skolan hade vi slöjd. Jag fortsatte med mitt akvarum, alltså av trä och sen målar man på. Inte ett riktigt, man målar på en platta lite fiskar och så. Man har också en stor fisk som man limmar på sen. Jag och Carolina ligger lite efter som när vi nästan var klara och sen hade någon tagit våra saker så vi fick göra om:( Fast vi är snart ikapp!
Efter slöjden spelade vi King, det var kul! Sen när vi kom in var det högläsning och sen NO. På NO:n skulle vi få en tråd att lysa och så. Det var ganska kul! Efter det var det lunch, det blev bokstavssoppa:S Inte det godaste jag ätit men det fans mjukt bröd:D Efter lunch spelade vi King och sen gick vi till gympan. Vi körde busungarna:D
Nu ska jag duscha, HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ni verkar nöjda med dagen både katten och du.

2010-04-14 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0