PÅSKLOV!!!

Heej!
Idag gick jag upp vid 7, då gjorde jag mig klar. Halv 8 gick jag till skolan
med Sanna, i skolan läste Åsa högläsning och sen hade vi typ matte. Sen
var det rast, då gjorde jag inget speciellt. Efter rasten skulle vi tänka när
man använder matematik i "vardagslivet''. Det gick bra! Sen vet jag inte
riktigt vad vi gjorde?? :)
Halv 12 var det lunch det blev pyttipanna, det gick i allafall att äta. På den
rasten var det jättekul, vi körde någon lek och då skulle en säga t.ex. Spring
till Åsa och säg att hon är världens bästa lärare, och den som säger snällast
och bäst vinner. Efter den rasten hade vi matte, det gick bra! JÄTTEBRA! Sen
var det So, men jag läste istället som jag är klar med mitt so:arbete, eller
nästan ska bara skriva bildtexter här hemma. Klockan 2 slutade vi, då gick
jag hem till Sanna och så var jag där en stund. Sen gick jag hem och lagade
mat med Nathalie, mamma är inte hemma så därför lagade vi mat. Vi gjorde lax,
potatis och holandesås. Det var gott!
Nu ska jag städa lite på rummet, hejdå och glad påsk om man säger det nu!
Imorgon ska jag på innebandycup hela dagen. SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0