SKOLAN, HOS CAROLINA OCH MATCH

Hej Hej!
Idag vaknade jag klockan 6. Då gjorde jag mig klar och sen satt och åt frukost i typ 30 min, hihi! Halv 8 gick jag och Sanna till skolan. Det här skriver jag ju varje dag, att Sanna och jag går till skolan.... Men det är bara för det händer nästan varje dag! I skolan var det tyst läsning 30 minuter. Min bok heter "Fotoalbumet", den är väldigt spännande! Efter det skrev vi fredagsbrev som inte är så kul, fast idag var det faktiskt KUL! Sen var det rast, då letade vi efter våran basketboll som 5A hade tagit. Efter rasten var det bild, då skulle vi rita T-shirt för att vi ska vara med i Huddinge olympiad och då ska vi ha tröjor med text och så som en i klassens pappa ska fixa. Det var roligt! Sen var det lunch, det blev ris med korvstråganoff. Det var inte äckligt men inte den bästa maten heller. Efter maten skulle vi öva till Melodifestivalen, vi övade till Bad boy. Men vi hittade inte på något så vi kanske ska ta bort den låten. Sen var det So, jag fortsatte med So arbetet och fixade saker till redovisningen. Efter det tränade vi till Melodifestivalen, Tingeling Tingeling. För hela klassen är med i den förutom Maja och Ida som ska vara scenarbetare. Jag fick vara ordförande, Jessica som är hos oss och ska bli lärare ville att jag skulle vara det så jag ville det. Det var kul! Vi bestämde lite saker och sen slutade vi! Då gick jag, Sanna och Carolina hem till Carolina och var där till halv 5. Vi var ute och gungade och sen kom 3 killar, en var typ ett år yngre en mig, en var typ 2 år yngre och en var typ 6 år. Dom började kasta kottar och sen sa vi sluta och så och då följde dom efter och sen kastade den lilla killen en sten i huvudet på mig och då gick vi mot honom och han blev så rädd så han sprang iväg, haha! Sen kom den större killen och slog mig med en glasflaska. Efter en stund gick vi in till Carolina för killarna var lite knäppa, eller inte lite...

Halv 5 gick Sanna och jag hem för jag skulle på innbandymatch, eller det var träningmatch mot 98:or. Jag trodde det skulle gå jättedåligt men det gick bra! Vi vann med 3-2. Efter matchen kastade laget upp mig även fast jag inte gjorde mål eller så? Saga sa att det var för jag hjälpte till vid alla målen och så<3<3
Nu kom jag nyss hem och nu sk jag se på talang 2010. Sen ska jag steka pannkakor!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka dumma killar.

2010-04-16 @ 22:22:35
Postat av: Jennifer

japp!

2010-04-17 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0