THURSDAY:D

Hej!
Idag vaknade jag vid halv 7 igen. Sen fixade jag i ordning mig som vanligt. Halv 8 gick jag och Sanna till skolan. I skolan var det högläsning och sen var det glosprov. Glosprovet gick faktiskt väldigt bra och jag hoppas jag får alla rätt som jag har fått dom 5 sista gångerna. Efter det gick vi igenom det nya kapitlet. Det var UNIT 21. Det var väldigt lätt! Sen var det rast, då spelade vi.... det som jag har gjort hela veckan. KING! Efter 30 minuter gick vi in igen, då hade vi matte. Vi jobbade med taluppfattning tror jag i alla fall att det var. Det var kul! Sen var det lunch, det blev spagetti med köttfärssås!:( Fast som tur fanns det tackos chips eller vad det heter! Efter lunch tränade vi till melodifestivalen. Som jag kommer berätta mer om det någon annan dag. Sen var det So, det var en rolig lektion. Jag och Max busade med Sanna, vi satt kludd och klistrade lite lim på hennes stol, hhiihhi!  HAHA!
Sen var dagen slut, då gick vi hem. Då åkte vi rullskridskor. Nu har jag städat och ska börja plugga nu:(:(
Vi ses kanske sen!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad du är duktig,med glosor.Och allt annat.

2010-04-15 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0