TISDAG

♥Hej♥
Idag vaknade jag vid 7. Då fixade jag i ordning mig och sen åt jag frukost. Sen gick jag och Sanna till skolan. I skolan var det musik, då skulle vi spela tonhöjder och så.... Sen var det tyst läsning, min bok är jättebra! Den heter fotoalbumet. Sen var det rast. Efter det var det mattetest. Fast dom som nästan alltid får alla rätt fick göra problemlösning. Sanna och jag jobbade tillsammans och vi gjorde alla uppgifter! Det var typ bara vi som klarade det!! Föresten, allt var rätt också!
Sen pratade vi om Melodifestivalen och så. Efter det var det lunch, det blev potatisbullar. Det var gott!;) Sen var det rast, då fyllde jag vattenballonger och kastade på Aylin, hihi! Det var jättekul! Sen gick vi in och pratade mer om Melodifestivalen, alla kanske inte vet vad det är som vi gör i skolan när det är det men det förklarar jag på fredag när vi ska visa upp det! Sen var det idrott, vi körde 4 länders krig och höll på med fallskärm, det var kul:D
5 över 2 var dagen slut och jag och Sanna gick hem.
Nu ska jag strax på träning, HEJDÅ!
Puss!

Kommentarer
Postat av: mormor

Låter som att du har allt under kontroll.Potatis bullar är jättegott.

2010-04-27 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0