TISDAG

Hej Hej!!
Idag vaknade jag kl. 6 men orkade inte gå upp så jag sov till kvart i 7. Då fixade jag i ordning mig och sen åt jag frukost. Sen packade jag väskan och gympakläder. Halv 8 gick jag,Sanna,Maja och Nathalie till skolan tillsammans. Vi pratade om in sommar när vi ska tälta och så. ÅÅ vad jag längtar tills vi ska tälta!! <3<33
I skolan hade vi musik, då lyssnade vi på låtar och sen skulle vi klappa tackten. Det var faktiskt ganska kul! Sen gick vi in och då läste Stine(lärare) högläsning och sen var det rast. Då spelade vi king, efter det pratade vi om melodifestivalen som vi ska ha i skolan och så. Till lunch blev det lax eller pyttipanna, jag tog pyttipanna. Efter lunch spelade vi King. Sen hade vi läsförståelse till 1. Då var det idrott och sen slutade vi. Jag kan tyvär inte skriva mer för jag ska gå ut med Sanna. Sen ska jag på innebandy, men sen kanske jag kan skriva. Men nu måste jag gå. hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du har haft en bra dag.Lycka till på innebandyn.

2010-04-13 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0