<33

Heej!
Nu har jag tittat på melodifestivalen,
tyckte ingen var speciellt bra! Kände knappat igen
någon. dom som gick vidare tyckte jag inte heller
var bra. Hoppas det blir bättre nästa lördag.
Imorgon har jag innebandymatch, ska bli kul!
Hoppas vi vinner! Är helt slut nu som jag
STÄDAT hela dagen. Ska inte vara uppe så länge
idag. Vad ska ni göra imorgon??
Kom på att jag kan göra en liten tävling, som ni
kanske vet så arbetar jag med Gotland i skolan.
jag skriver om det och så, därför kommer tävlingen att
handla om Gotland. Frågan är: Vilken är Gotlands
huvudrätt? Priset är inte så stort, man viner inte direkt
en dator utan man vinner äran att presenteras på min blogg, hhi!

Så om man ska vara med skriver man t.ex. :

Namn: Jennifer

Kommentar: Jag tror att Gotlands  huvudrätt
är potatismos med korv.

Men det var bara ett exempel så skriv nu inte att det är
potatismos med korv, haha!
Skriv bara en kommentar om det är något ni inte förstår, som jag
har förklarat otydligt.
Tycker tigrar är så fina<33

Kommentarer
Postat av: natta

Jag tror att det är: pasta och kantarellstuvning... xD

2010-02-13 @ 23:14:15
URL: http://nattasonattas.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag tror det är saffranspannkaka./mormor

2010-02-14 @ 15:30:12
Postat av: jennifer

mormor, det är deserten men HUVUDRÄTTEN är något annat... Pröva igen, puss! <33<3<3<3

2010-02-14 @ 20:18:04
Postat av: mormor

Jaha,måste vara något med får .Gissar lammstek./mormor

2010-02-15 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0