:/

HAJSAN HAJSAN! 
Idag var skolan helt okej:) Vi hade teknik, matte
och idrott. Imorse var jag väldigt klantig, jag hälde
kokande vatten på hela handen. Jag skulle hälla det
i en kopp men då satt jag för handen och det gjorde
jätteont^^
Kanske inte världens smartaste att sätta handen för koppen
när man ska hälla i kokande vatten!
När jag kom hem från skolan pluggade jag, tills jag skulle
på innebandyträning. Jag bytte om och sen åkte jag till
träningen. Efter en stund blev det världens panik för vi
kom inte in. Tränarna fick ringa dom som hade hand om
gympasalen och då sa dom att det var stängt på grund av
någonting. Så alla ringde sina föreldrar och vissa åkte hem derekt
och vissa fick vänta en stund. Tillslut kom alla iväg, jag åkte med Isabella
som vi ändå bor så nära varann. Nu är jag bara ledsen för att
det inte var träning:(  Så nu ska jag titta på teve och vara inne på
facebook.

Kommentarer
Postat av: mormor

Så synd om dig.Stackare,ta kallt vatten när du bränner dig.Hoppas att allt är bra imorgon./mormor

2010-02-16 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0