FREDAG<3<3

Hej!
Igår skrev jag inget men det var för efter skolan lekte¨jag
med Maja,Sanna och Carolina. Vi hade jättekul<3
Sen gick jag hem och då skulle vi på bio och se "farsan".
Efter filmen var klockan 9 och då behövde jag göra läxan som
jag knappt hade börjat med och den skulle vara inlämnad
idag(fredag).
Idag har jag vart i skolan, det var helt okej. Vi hade Livskunskap,
Bild,läsning och Svenska. Efter skolan lekte jag med Carolina,
vi hade kul! Nu ska jag strax gå ner och se på let´s Dance.
Nyss åt vi mat, det blev potatis, lövbiff vit vitlöksgrej och bacon
runt, sallad och JÄTTEGOTT! Idag ska vi äta tårta som mormor
och morfar har köpt för mormor har fyllt år, mums den ser jättegod
ut. Den har vit choklad runt sig, smaskigt:D
puss!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du har haft mycket roligt,bio,kompisar och god mat.Hoppas att ni tycker om tårtan./mormor

2010-02-19 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0