FREDAG:D

Hej!
Idag vaknade jag typ vid 5 och hade ont i magen
för jag var nervös till klassens timme.
Sen låg jag i sängen till 7 när jag skulle upp
ur sängen och gå till skolan. I skolan
hade vi Livskunskap, Livskunskap och mera
Livskunskap. Eller vi hade bara det i en halv
timme men det var mycket. Sen skrev vi brev
och efter det var tiden inne. Vi skulle ha klassens
timme. Jag, Carolina, Sanna, Maja och Nicoletta.
Vi skulle ha nyheter och jag var väderrepporter
och pratade med mörk röst. Jag hade termobyxor,
skorta och mössa. Under hade jag en tigerdräkt för
jag skulle vara lejon när Sanna pratade in LEJON
på NORSKA i hennes 17 maj klänning. HIHI, Carolina
hade simglasögon, fotbollsbyxor, knäskydd och ett linne.
Maja hade lila peruk, kavaj och slips. Nicoletta hade
mjukisbyxor högt upp och en blond peruk. Alla tyckte
det var jättekul och skratta jättemycket. Efter skolan
stannade jag och Sanna kvar med Åsa och ritade
på tavlan, hihi! Det var kul att rita på tavlan, Åsa
satt bara och rättade böcker och vi ritade. Efter en timme
gick vi hem. då åt jag mellis, nu ska jag snart packa
väskan för jag och Maja ska sova hos carolina idag.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det lät jätte kul med klassenstimme.Ha en bra helg/mormor

2010-02-05 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0