Idag!

Heej!<3
Idag vaknade jag vid 7, skull egentligen gå upp
vid 6 men min syrra gick inte upp och hon skulle väcka mig.
Sen åt jag frukost och gjorde mig i ordning till skolan.
Halv 8 gick jag och Sanna till skolan:/
I skolan var det högläsning, matte,klassråd,rast,
matte,lunch, rast, genomgång av skrivläxa och
allt det som vi brukar på måndagar. När vi skulle
gå från maten var det en kille som inte hitta
sin jacka så vi hjälpte till och letade. Tillslut hittade
jag och Carolina den i en påse med kvarglöma jackor.
Dagen gick bra, sen gick jag hem Då kom min innbandykompis
Frida till mig. Vi spelade dator, var ute och tittade på mina klassfoton.
Det var kul!<3:D
Nu ska jag göra lite läxor och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0