MAJA OCH CAROLINA<3

Heej!


Idag ska jag sova över hos Maja. Det
blir extra kul för Carolina ska också vara
med och då kommer vi ha jättekul! Ska åka
dit runt 5 halv 6. LÄNGTAR JÄTTEMYCKET och
det vet jag att Carolina också gör som jag sitter
och chattar med henne. Det hon skriver är:
jag längtar så mycket jag längtar lägntar
längtar längtar.....


Har precis packat, jag har med mina innebandysaker
också för imorgon ska jag ha innebandymtch. Ska bli
kul! Fast vi kommer att vara 16 st, inte lika kul:(
Ja så jag kommer att skriva imorgon lite senare på dagen.

Ja som ni ser så har jag en ny design, jag tycker den
blev jättefin! Det är Erica som har gjort den: http://eriwca.blogg.se/
Tack Erica!

Det var nog allt jag skulle säga, HEJDÅ!





Cupcake som vi ska baka någondag!

Föresten, Carolina ville också att jag skulle
säga att vi pratade ca. 20 minuter i telefon,
coolt va? HIHI!

BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: Aleyna

din nya blogg design är jättefin!

2010-02-07 @ 14:57:24
Postat av: jennifer

tack Aleyna, <3

2010-02-07 @ 18:20:23
Postat av: mormor

Din design är fin tycker jag./mormor

2010-02-07 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0