MÅNDAG

Hello, jag har inte skrivit igår och inte mycket förra veckan alls. Den
här veckan ska jag skriva mycket. Eller jag ska skriva några gånger
om dagen.
Idag vaknade jag vid 7 och då gick jag upp och gjorde mig i ordning
för skolan.Sen gick jag till skolan, Nathalie och Emil är förkylda så dom
stannade hemma från skolan. Tur att jag inte blev förkyld, eller jag är
faktiskt lite förkyld. I skolan var det högläsning, vi läser en bok
som heter Narnia. Sen hade vi tabellprov och engelska. Det gick bra!
Sen var det rast, jag var inne och fixade min Gotlandstext som jag vill
bli klar med. Sen hade vi matte och lite andra saker. Halv 12 var det lunch,
det blev potatisbullar och hamurgare (som dom hade kvar sen i fredags för
det blev lite över). När jag hade satt mig kom några killar och då tappade en
sin hamburgare och jag fick den på ryggen och sen ramlade den på golvet.
HAHA:D
Sen var det rast igen, då var jag inne igen och gjorde samma sak. Sen
var det matte och Biblotek, jag lånade 2 böcker. Sen började vi med
Historia, det var kul!
Nu ska jag plugga,duscha och se på tv!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur det kunde bli med hamburgaren.Tur att du inte brände dig./mormor

2010-02-22 @ 22:29:28
Postat av: Carl

Hej jag brukar aldrig titta på din blogg men jag visste inte hur man skrev en kommentar.



Var det aksel som tappade den.

Skriv tillbaka:D

2010-02-23 @ 14:54:27
Postat av: jennifer

ja det var aksel men det var jonathan som gjorde så han tappade den

2010-02-23 @ 15:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0