MÅNDAG

Heej allihopa!
Idag vaknade jag vid 6 och ville inte gå upp, eller man kanske inte ska säga vakna. Jag blev väckt av väckarklockan. Jag ville såklart inte gå upp som jag gick och la mig halv 11 igår. Så jag låg kvar till kvart i 7. Då gick jag upp och klädde på mig och fixade håret. Sen gick jag ner och fixade mina pannkakor. För jag skulle på utflykt och åka skridskor i ishallen med klassen. Jag fixade det och sen värmde jag blåbärssoppa. Sen packade jag väskan med skridskor, skolsaker och matsäck. Det blev proppfullt!! Men jag fick i det tillslut. Då gick jag till Sanna som var lite sen som hon försovde sig. Men efter någon minut gick vi till skolan med tunga packningen. När vi kom dit gick vi in och satte oss i klassrummet. Sen kom Åsa (vår lärare) och började lektionen. Vi började med att hon läste Narnia boken för första gången. Sen hade vi glosprov och matteprov. På matte provet var det ett fel som jag hade hoppat över ett tal, dumma mig! Om jag bara skulle fyllt i så skulle det ha blivit 127 av 127!
Sen klädde vi på oss vinterkläder, sen gick vi till skridskorhallen. Det tog typ en halvtimme och det var jättejobbigt! Men sen var vi framme och åt matsäck och sen åkte vi skridskor. det var kul och jag ramla nästan aldrig! Bara när killarna puttade stolar på mig och jagade mig. Efter en timme åkte vi buss tillbaka och hade Engelska. Efter skolan gick jag hem till Carolina och var där med henne och Maja. Vi åkte pulka och ramlade och det var jättekul :D
Sen kom jag hem, då lagade jag mat och nu har jag gjort ansiktsmask men den kliade så den tog jag bort. Fast det skulle ändå vara dags att ta bort den. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktig tjej.Din dag var full spikad./mormor

2010-02-02 @ 09:33:44
Postat av: hej hopp

tror du vet vem det här är. men det va kul att se din blogg igen. hej då :)

2010-02-03 @ 14:43:45
Postat av: jennifer

aa vet vem det är

2010-02-07 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0