Monday again!

Hej, igår tog jag aldrig bilder på kladdkakan för att min
syrra ville inte det, så det blev inga:(....
Idag vaknade jag vid 7 och gick upp och gjorde mig klar
till skolan för det är måndag och då är det skola igen.
Kände inte direkt för att gå till skolan, men man kan
inte alltid göra det man vill. Som man skulle vilja göra:D
Jag åt frukost och sen gick jag till skolan med Sanna.
I skolan hade vi högläsning en halvtimme. Sen var det
samling och jag drog på almanackan. Vet ni vilka som har
namnsdag idag........ Berta och Bert, hihi!
Sen hade vi Engelskaprov och matteprov. På matteprovet
hade jag 125 rätt av 127, gud vad dåligt!!! Det var bara slarvfel
för det var jättelätta jag hade fel på. ÅÅÅ, får ha alla rätt nästa
gång. Engelskaprovet gick bra, alla rätt, jippi! Sen var det rast, då
kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Sen när vi kom in hade vi
Livskunskap, vi ska egentligen ha det på fredagar men vi bytte
så vi hade det idag i stället. Då pratade vi om våra förväntningar
på lärarna, inte det roligaste man gjort direkt :P
Sen var det Engelska, vi skulle lyssna på text och skriva in glosorna,
jag gjorde det så snabbt så jag skrev in glosorna 2 veckor framöver.
Sen var det lunch, det blev pyttipanna. Sen var det rast, då fick jag
isklumpar på mig, hihi! Sen gick vi in och hade matte och gick igenom
nya läxan. Sen slutade vi, då gick jag hem och åt kladdkaka och en
bulle. Sen spelade jag kung fu panda på Emils X box, det var kul.
Nu ska jag göra lite läxa, hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad du är duktig./mormor

2010-02-08 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0