ONSDAG

Hej!
Idag vaknade jag vid 7 och gjorde mig klar. Nathalie och Emil så det
var bara jag som skulle till skolan. I skolan hade vi slöjd, jag håller på
med mitt hemliga arbete och Carolina gör också det. Men vi blev så arga
på det för det funka inte!!!!!!!! Ni får veta vad det är när det är klart.
Efter slöjden var det rast, då hade jag,Sanna, Carolina och Maja på oss
termobyxor och hoppade runt och sen ramlade man, det var jättekul!
Sen gick vi in och hade FYSIK, det var kul!
Till lunch blev det blodpudding, men det hade jag ingen lust att äta
som jag berättade en äcklig sak om blodpuding så nästan ingen kunde
äta det, haha! Ska inte berätta det nu för då kanske ni som läser min
blogg inte vill läsa om jag förstör så ni inte kan äta blodpudding^^
Sen var det rast, då gjorde jag, Maja och Carolina roliga lyft och masor
med roliga saker!! Efter det var det gympa, det var harry potter det är någon
rolig lek. Sen gick jag hem och åt mellis och chattade!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HEEEJ!

Du MÅSTE berätta om blooooodpuddingen...

2010-02-24 @ 17:07:03
Postat av: mormor

Hej hej vad gullig.Jonas gjorde så med blodpuddingen,ingen kunde äta.Berätta.Nyfiken./mormor

2010-02-24 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0