♥ONSDAG♥

♥Hej♥
Idag vaknade jag vid halv 7, men gick inte upp. Låg kvar till 7 för jag var så trött. Sen vid 7 gick jag upp och klädde på mig och borstade håret. Det gick väldigt fort, då gick jag ner och frukost. Jag åt en macka och drack en kopp te. Sen borstade jag tänderna, halv 8 gick jag till skolan med Sanna. När vi var i skolan hade vi slöjd, jag har trä och metallslöjd. Vi hade vikarie för att vår riktiga lärare var sjuk. han vi hade som vikarie hette Sigge och vi har haft han i musik innan och då sjöng vi bara aaaaaaaa aaaaaa aaaaa uaaaaaaauaaaaaa och spelade gitarr. Men det var ändå kul! På slöjden sågade jag i min träbit och då kom det någon annan in, för Sigge skulle bara vara lärare för oss som den andra riktiga vikarien var försenad. Bra att vi fick Sigge för den andra vikarien gick runt och snokade i lådor och Sigges väska. Han skulle visa mig hur jag skulle såga och då såga han av min träbit. I slutet skulle jag och Carolina måla våra saker (som jag inte kan säga för det är till några som kanske läser min blogg). Men vi skulle  iallafall måla och då hittade dom inga penslar så vi fick måla med pappersbitar, hihi! Efter den lektionen var det rast, på rasten gick vi runt lite och fick snö över oss för det blåste så mycket. Sen gick vi in och hade teknik, det var kul. Sen var det lunch, det blev korvstroganof. Sen var det rast och sen gympa. Vi hade fotboll och det var kul, även fast man inte kom i bästa laget. Sen slutade vi och nu har jag bara gjort matte och suttit här.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0