OONNSSDDAAGG

Hej!
Idag vaknade jag vid 6 av väckarklockan, sov till
kvart i 7 och sen gick jag upp. Jag gjorde mig
klar till skolan och sen ringde sanna. Hon sa att vi skulle ha
med oss innebandyklubbor som vi skulle ha innebandy
på gympan.
I skolan var det slöjd, målade min fisk(bläckfisk) och gjorde en hemlig
sak som jag inte kan berätta som det är till en person som läser den här
bloggen. Sen var det rast, gjorde inget speciellt då. Efter det hade vi fysik
och läsning. Som jag skrev fysik så var det första gången, jag brukar alltid
skriva teknik men nu har vi bytt. Halv 12 var det lunch, det blev korv och
potatismos. Men jag kallar det korv och pulvermos som det är PULVER!
Hade inte speciellt lust att äta det för en gång spydde en när vi åt det, därför
är det typ äckligaste lunchen i hela skolan!
Sen hade vi gympa, det var ju innebandy, kul!
Jag gjorde 2 mål!
När gympan var slut gick jag hem och åt mellis och chattade med Carolina.
Nu sitter jag faktiskt och chattar med henne. puss<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej blogg tjejen:)



Hoppas du mår bra. Du är verkligen en flitig skribent och bandyspelare:)

Ibland är jag inne och läser dina inlägg, det är så roligt att se alla fina bilder och läsa dina fina texter. Tycker du är duktig!

Du, jag håller med dig, pulvermos är verkligen ingen höjdare. Inget man bjuder ens sin värsta ovän på..ha ha.

Roligt att du gjorde mål idag.

Ha en mysig kväll med pappa.

Kram Maria

2010-02-17 @ 15:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0