Tisdag=)

Hej Hej!
Idag vaknade jag vid 7, eller jag ska inte säga att jag
var så duktig att vakna, min systers klocka ringde.
Då gick jag upp och klädde på mig, taights och en lång
kofta. Sen åt jag frukost och halv 8 gick jag till skolan
med Sanna. I skolan hade vi musik, vi sjöng nordiska
låtar. Sen gick vi in och hade tyst läsning en halv timme.
Efter den halvtimmen var det rast, då gick Sanna hem för
hon hade ont i huvudet och var snorig. Så den rasten var
inte lika kul som Sanna inte var med. Efter rasten gick vi in
och hade matematik 40 minuter. Det var ganska kul:)
Sen hade vi teknik, vi skulle göra nya dammsugare som är
bättre för Barn, gamla tanter och så. Halv 12 var det lunch,
fisk med ris/potatis. Uch....
Sen var det rast och då kom 6:åringar och hoppa på oss
och började slåss, lite konstiga?? Sista lektionen i klassrummet
var läsförståelse, vi rättade och skrev i lite. Sen gick vi till gympasalen
och hade gympa. Vi spelade badminton, det var kul.
Sen gick jag hem, helt själv, ingen Sanna:( När jag kom hem åt jag mellis
och nu sitter jag här.Nu ska jag göra läxan till klockan 5, då ska jag på innebandy,
eller innebandyn börjar 6 men jag ska byta om 5.

Kommentarer
Postat av: mormor

LYCKA TILL PÅ INNEBANDYN./MORMOR

2010-02-09 @ 19:23:19
Postat av: Maja

jag kom på en sak... När du ska skriva nästa inlägget så kan du skriva på engelska... Då får vi se hur duktig du är!!

2010-02-09 @ 19:44:58
Postat av: jennifer

nej, inte skriva på engelska, det blir bara pinsamt när jag skriver fel.

2010-02-09 @ 21:19:55
Postat av: Jessica

Jo, jättebra idé. Det gör ju inget om det är lite fel, då kan Maja rätta kanske? =) Bra träning att skriva på engelska.

2010-02-10 @ 09:59:13
Postat av: mormor

Vilken utmaning,gör så gott du kan./mormor

2010-02-10 @ 12:54:01
Postat av: sanna

gör det! =)

2010-02-10 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0