TOORSDAG

Heej!
Vart har mina bloggläsare tagit vägen?? Inte så många som läser
och skriver kommentarer längre? :/
I skolan hade vi matte, jag blev klar. Det var kul i matten
fast lite långtråkigt att sitta och göra matte så länge.
Hihi, eller det var jag som valde att göra matte så länge.
jag hjälpte också Ida med att gå igenom stavning 1
som jag är klar med. Istället för att Åsa rättade hennes uppgifter
gjorde jag det:) På rasten tränade vi klassens timme som vi ska
imorgon. Alla kom in och sa att dom skulle ha sina matteböcker så
vi han inte träna så mycket. Vi gjorde också något prov/test i
matten, det var jättelätt:D Dagen var faktiskt jättekul!
Vid 2 slutade vi och då gick jag och Sanna hem. Vi hade kul
på vägen hem när vi ramlade  och då kom postbilen.
När jag kom hem åt jag mellis och sen gjorde jag läxan. Gjorde läxan till
typ halv 6 och sen gick jag till Sanna och prövade en sak jag ska ha på
klassens timme. Sen gick jag hem och gjorde stavnig 2 och nu sitter jag här.
Ska snart äta kalvstek, mums!
HEJDÅ från Jennifer Gransten!

Kommentarer
Postat av: mormor

HAR SKRIVIGT MEN DET BLIR INGET./MORMOR

2010-02-04 @ 21:34:13
Postat av: mormor

Vad gott med kalvstek.Mums.Kul med klassenstimme.Matte är nyttigt för dig och hjärnan./mormor

2010-02-04 @ 21:38:51
Postat av: carro

Det är kanske för att du inte skriver så mycket

Jag ska försöka att skriva lite mera!!

2010-02-05 @ 07:34:07
Postat av: Jessica

Här är jag...läser din blogg varje dag. Vill inte missa nåt.

2010-02-05 @ 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0