TORSDAG♥

Hej Hej

Idag vaknade jag vid 7, då gjorde jag mig klar
till SKOLAN. Sen tränade jag på lite glosor
för det hade jag glömt och det var glosprov idag,
som det är varje vecka.
På väg till skolan var det kul, jag, Sanna och Maja
hittade istappar som vi höll i och sen fastnade den
i Majas vante så hon gick med den till skolan. Jag
vet inte om hon fick bort den sen:D
I skolan var det högläsning, vi läser i
So boken som handlar om alla landskap i Sverige.
Den är ganska bra! Sen hade vi glosprov, jag tror
att det gick superbra!
Sen hade vi engelska, efter det var det rast.
Vi hoppade runt och sen ramlade vi. Efter en stund råkade
Carolina göra illa näsan, så hon blev lite ledsen. För att
göra henne glad gjorde vi en teater. Den började med
att jag lossades hoppa ner och dö, sen kom Maja och sa:
Maja- Julia, dö inte!

Jag/Jennifer- aa romeo rädda mig!

Sen blev vi Romeo och Julia och sen kom Sanna in som Citrus,
den kinesiska väderguden. Carolina var gud, hon var son till Romeo
och Julia och lillebror var Citrus som var från kina. HAHA, man kanske
inte fatta så mycket av det men det var iallafall kul!
När vi kom in hade vi Matte, det ar kul! Sen var det lunch, det blev
soppa. På rasten var vi i snön och hade kul! :D
Sen hade vi So, det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0