TORSDAG

Hello!
Skrev inte igår men jag han inte det.
Någon dag ska jag skriva på engelska, men inte nu för nu
orkar jag inte tänka på alla engelska ord för att jag är sjuk.
Jag ska berätta om dagen och då får ni reda på mer att jag
är sjuk.
Idag väckte min syrra mig och sa att klockan var 5 min över 7.
Jag blev stressad och då gick jag och tittade på klockan och den
var 20 min över 6. Jag frågade varför hon väckte mig så tidigt.
Hon sa att hon skulle gå upp då och hon ville ha sälskap
för hon ville inte vara själv uppe. Jag sov 10 minuter till och sen
gick jag upp och gjorde mig klar. Sen gick jag till skolan, Sanna är
fortförande sjuk. Så jag gick med Maja och Nathalie.  I skolan läste vi och
hade samling. Sen hade vi engelska. Efter det var det rast, då fick
jag vara häst till 6:åringar. Efter rasten skulle vi ta spruta, det var för
svininfluensan.
Vi skulle egentligen ta efter lunch men istället fick vi dit efter rasten.
Jag blev pirrig och närvös.När vi gick dit blev det mer pirrigt.
När jag skulle ta var jag inte lika pirrig längre, när dom stack in den
gjorde det inte så ont, men när dom tog ut den kändes det som dom hade den
i 5 minuter. Sen gick vi till klassrummet och hade matte. Jag fick ont i huvudet
och blev trött. Jag såg inte rutorna i matteboken  så jag kunde inte jobba.
Carolina kände likadant så vi ringde hem och sa att vi inte mådde bra.
Jag gick hem och vilade, nu sitter jag här och ska gå och vila igen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Krya på dig Jennifer.Hoppas du känner dig bättre i morgon./mormor

2010-02-11 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0