----

HEJ!


Idag har det var kul:) På morgonen vaknade jag som valigt och åt
frukost. Sen gick jag till skolan, i skolan hade vi slöjd. Nu
har jag trä och mitallslöjd för vi har bytt. Vi gjorde em framsida till
någon mapp och sen gick vi igenom säkerheten så våra 8 minuter gick
åt till att PRATA. Nästa gång blir det nog bätre, när vi kommer igång:)

Efter slöjden var det rast, vi lekte talang men det var inte så kul. För
vi fick inte träna innan fär några andra tjejer i klassen. Efter det gick
vi in och hade matte i en kvart. Sen skulle jag ha idrott med fadderbarnen.
Vi skulle ha fotboll med dom och dom viste inte riktigt var det var.
Dom tog med händerna på uppvärmningen och så:P

När dom hade övat spelade dom match, men vi fick bryta för
dom blev skutna i huvudet med en handboll och började grina.
Efter det gick jag upp till maten och åt lunch. Var inte gått idag heller
men mjukt bröd fanns;D Sen var det rast och sen skulle vi ha gympa.
Vi tränade till basketturneringen, sen mötte vi killarna i en
match och vi förlorade såklart.

Sen gick jag hem och åt mellis. Sen har jag gjort lite saker och så!

Nu ska jag göra någonting?? hm...
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: carro

VI FÖRLORADE INTE SÅÅÅÅKLART. MEN VI FÖRLORADE LITE GRAN....



VÅRAN RAMSA VAR BRA!!!!



VI ÄR COOLA TJEJER VI KAN GÖRA GREJER,VI KAN TA BOLLEN O GÖRA MÅL!!!!!!!!

2010-01-13 @ 17:41:33
Postat av: Ida

Hej jennifer vad tråkigt att du tyckte talang var tråkigt jaja man kan inte alltid ha kul////ida

2010-01-13 @ 19:00:25
Postat av: malin

när såg du på talang? var det det här året?



Ses imorgon!<3

2010-01-13 @ 19:25:19
Postat av: jennifer

nej, vi lekte

2010-01-14 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0