1907

Hej!


Nyss visade mamma ett klipp, titta på det och efter det läser du vidare!
Klippet gjordes 1907, för mer en 100 års sen, länge sen!



Så, fundera nu på hur dom kan ha gjort det där?

Scrolla inte ner innan du har tänkt ut hur dom gör det där!

.................................................................................

.................................................................................

.................................................................................

.................................................................................

Jo, det mamma och jag tror är att dom ligger på golvet så filmar dom uppefrån.
Skriv i en kommentar om vad ni tror och om ni tycker det
jag och mamma tror kan vara rätt.

Nu har jag pappeliotter i håret och ska snart ta ut dom.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul grej.Tror att de ligger på golvet.Som ni ,hoppas lockarna blir bra./mormor

2010-01-12 @ 10:03:46
Postat av: Anonym

jag trot också dem ligger på golvet

2010-01-12 @ 20:53:18
Postat av: sanna

Man ser nästan att dom ligger på golvet,

(tycker jag)

Kul film

2010-01-17 @ 08:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0